środa, 18 listopada 2015

Plants vs Zombies

Dziś pokaże wam dwie roślinki z gry Plants vs Zombies, pierwsza to Peashooter, w środku łodyżki i listków zamontowałam druciki by się nie przewracała pod ciężarem głowy. Groszek ma około 10 cm wysokości. To była najprostsza z roślinek reszta mi nie wychodziła jak chciałam, ale pokaże wam jeszcze Sunflower która jeszcze nie posiada łodyżki. Głowa była za ciężka nawet na drucik a płatki powodują, że łodygę trzeba przyczepić troszkę dalej od środka co powodowało ze Mój Słonecznik spada na twarz ;P. Może macie jakieś pomysły?




Przez pewien czas byłam zmuszona zawiesić bloga z powodu chorego palca, taki mały paluszek a tylko kłopotów i wyrzeczeń. Ale już wracam do Was! :D
Przez ostatni czas szykowałam mojego Amigurumi do konkursu na amigurumipatterns.net. To już 3 edycja w której będę brała udział, w najbliższym czasie pochwale się Wam moim małym dziełem ^^.

3 komentarze:

  1. Śliczne roślinki :-)
    Cieszę się, że wracasz do zdrowia i do nas :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci rosną te roślinki :) Do słonecznika dałabym grubszy drut albo przymocowałabym go do jakiejś gałązki. Bardzo jestem ciekawa jakiego cyrkowca przygotowałaś na konkurs.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...